Czas realizacji zamówienia
Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość sprawdzenia na bieżąco statusu swojego zamówienia logując się do swojego panelu Moje Konto. Niezarejestrowani użytkownicy mogą sprawdzić status realizacji klikając w link prowadzący do statusu transakcji (e-mail potwierdzający złożenie zamówienia.)
Na czas, po którym paczka trafi do Twoich rąk, składa się czas realizacji (czyli zapakowanie towaru) i czas, jaki jest potrzebny poczcie lub kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Ciebie adres.
Czas realizacji (sprawdzanie danych, kompletowanie towarów, pakowanie):
Zamówienia złożone, potwierdzone lub opłacone (poczta kurierska, przesyłka pocztowa biznesowa pobranie/przedpłata, paczkomaty) wysyłamy w terminie 24h-48h.
W dni wolne od pracy tj. sobota i niedziela oraz święta, przesyłki nie są realizowane.
Czas dostawy zależy od wyboru sposobu wysyłki:
- Odbiór w punkcie Paczkomaty 24/7: 2-3 (dni robocze) od wysyłki
- InPost Kurier: 24h (dni robocze) od wysyłki
- Przesyłka kurierska DPD: 24h (dni robocze) od wysyłki
- Przesyłka Pocztowa Pocztex Kurier: 1-2 (dni robocze) od wysyłki
- 3-5 dni robocze Paczkomaty 24/7
- 1-3 dni robocze InPost Kurier
- 1-3 dni robocze Przesyłka Kurierska DPD
- 2-4 dni robocze Przesyłka Pocztowa Pocztex Kurier
Zawsze staramy się aby przesyłka dotarła do Ciebie w jak najkrótszym czasie. Jeśli jednak dostawa się opóźnia prosimy o kontakt ze sklepem w celu wyjaśnienia okoliczności. Prosimy zawsze podawać numer zamówienia!